7/31/2012

Snipp, snapp, snut...

Tillbaka till Oslo och verkligheten igen. Min sista dag i Kroatien var nog den allra bästa! Tog mig ut till ön Lokrum utanför gamla stan och slappade hela dagen.



Senare på kvällen blev det grillning på Sonja och Jozefs terrass!

 Jozefs kök.

Utsikten är helt fantastisk!

Timjan från terrassens rabatt.

Min fisk! Vi var noga med att hålla reda på vilken jag hade fångat själv.

Allt vi åt och drack till, kom från Jozefs trädgård i Montenegro.


Så gick solen ned. Blev en riktig familjemiddag då deras dotter med man kom över och åt. Det tröttnades aldrig på att härma min fiskmåse-hysteri från när vi fiskade. Sonja och Jozef berättade att jag drack kaffe sakta (?), tog bilder hela tiden och att jag numera var deras nya dotter. Blev nästan sentimentalt där ett tag, haha de är så fina! Saknar dem redan.

/ / C   

Inga kommentarer: