8/15/2012

Tillbaka!

Saknat oss? Det har varit SÅ mycket att göra i det sista. Galet. Helgen spenderades i Gävle på vackert bröllop! Elin och jag toastmastrade festen som blev en lyckad kväll! Dock hade jag så mycket att tänka på, att jag knappt tog några bilder. Här är några få att kika på i alla fall. I övrigt mår vi topp nu när detta stora nervositetmoment är över! Förutom att jag har tre osofta myggbett på fotknölen...

  Läppglansbesatta Jane! Det perfekta förvaringsstället under dagen för att slippa väska :)

Mycket spring! Varvade klackar med dessa.

Scchkååål! Storebror Calle & Renate.

Maria <3 Elins syster yster!




Kanske var det, det lilla aset på J:et som bet mig på fotknölen!

Skaka rumpa!

Kalasdans i kärlekstrans

/ / C

3 kommentarer:

Bröllopsmagasinet sa...

Jättefina bilder! Ser ut att ha varit en lyckad dag.

maria sa...

Läppglansbilden är underbar!

Asså, det slog mig efter du tog bilden på mig, att det ser ut som att jag sitter utanför en ladugård.. Mohahaha.. Fast iofs, det gjorde jag ju nästan.

Hon sa...

Ja det gjorde du nästan :)

/C