7/27/2012

Sol vind och vatten!

Nu blir det väldigt mycket Clary-bloggande här, Elin har inte riktigt inspiration säger hon, men det har jag. You're welcome. Om det ens går, är jag numera både målad med Falu rödfärg och doppad i ketchup. Men vad gör väl det? Jag har haft en fantastisk dag ute på havet!



Lunch!

Fick mig vänner! Bianca och David. Ett berest par från Australien (Italien). Det är så spännande att man kan vara så lik någon som lever på andra sidan jorden. Jag och Bianca hade så mycket att prata om att jag helt glömde bort att smörja på mer solkräm under dagen (därav ketchuplooken). Efter 7h ute på vattnet och några besök på olika öar var vi tillbaka i hamnen. 

Senare på kvällen bjöd de mig på middag nere i gamla stan!


Sen gick vi vidare till en mycket trevlig jazzbar.

Trist att skiljas åt! Bianca tyckte att jag skulle följa med dem vidare till Italien imorgon och hennes släktings gigantiska bröllop. Jag kunde vara en av alla kusiner sa hon, ingen hade märkt något. Det hade jag gärna gjort! Men jag ska hem och JOBBA på måndag! Gash, det känns så avlägset just nu.

/ / C

1 kommentar:

Emma Ahl sa...

Han ser ut som Soran Ismail!