7/08/2012

Vift!

Nu är jag också snart redo för Hälsingesemester. Igår köpte jag mig ett par nya stövlar. Nu kan den svenska sommaren försöka regna bort mig bäst den vill! Bara två dagar på jobbet kvar!


Elin Pelin drog i fredags. Sen dess har jag haft lite skön egentid. Gått bananas; Druckit direkt ur mjölkpaketet, lyssnat i timmar på grammofonen, vilat på hennes säng och viftat med stövlisarna (det enda rummet som är städat i lägenheten för tillfället) OCH haft dörren olåst när jag varit hemma. Jag tror btw du måste byta tandborste Elin för jag tog fel igår igen när jag kom hem, förlåt :/


Mer färg! Efter rosa toppar vågade jag mig på att dunka i lite mer i fredags. Tänk om skrutt-Clary hade vetat att hon en dag skulle ha rosa hår. Hon hade blivit överväldigad.


Har lyckats städa lite idag alla fall. Cecilias kvarglömda bh-band passade fint att hänga solglasögon på! Men har lite mer än detta att ta tag i... får bli imorgon det!

/ / C

Inga kommentarer: