7/03/2012

Skadad

Clary har tagit sitt pick och pack för en natt hos sin syster så jag har hela lägenheten för mig själv. Är ju väldigt skönt att vara ensam ibland men ibland är det ju också väldigt tråkigt. Men man har ju aldrig roligare än man gör sig så i kväll underhåller jag mig själv med att visa er vad jag hittade i badrumsspegeln i morse; två lite så där lagom stora blåmärken på överarmens baksida. Osoft.


Blåmärken brukar jag vanligtvis dra på mig en hel hög av i jobbsammanhang. Speciellt alla somrar som jag lekt målare tillsammans med pappa men även Rema 1000 har bidragit med X antal stycken nu de sista åren. Men det här är alltså ett undantag.

Det är väl ingen hemlighet att det brukar gå rätt vilt till när jag och Clary dansar och när vi kör hemmadisco är det ju inga problem, men att dela dansgolv med andra har tydligen sina nackdelar (eller bakdelar som man fantastiskt nog kallar det på norsk) och det här är alltså min belöning efter lördagens överbefolkade dansgolv.
Vi kanske bara ska hålla oss hemma nästa gång, i alla fall jag, som är så gammal och bräcklig, för säkerhetens skull.

Och apropå hemmadisco, är det någon där ute som missat den här? Ååh, sommaren 2011, goda tider!


Dansar from claryvikstrom on Vimeo.

/ / E

2 kommentarer:

Ollan sa...

SKÖN DU ÄR!

maria sa...

Åh alla dess blåmärken! Uscha! Och vad snygg du är i lockigt hår! Hanna K klippte mig här om dagen, men nu när jag ser dig blir jag sugen på att ta av minst 5 cm till!