6/06/2012

Whitney dojjor


Aj aj. Fina va? Whitney Port för Bikbok. Kan tyvärr inte visa mina fötter i dem på bild då mina anklar ser ut som två stubbar nu för tiden. Knasigheter. Ska på någon klaustrofobisk tunnel-röntken om en månad (!) Alldeles för lång väntetid! Förstår de inte att min rumpa kommer hänga ned till vaderna vid det laget då jag är inkapabel att träna! Bajs.

Till helgen drar vi till Tromsø! Elin och jag. Som vi har längtat! Det vankas bröllop för Anita & Tårtan. Yey! Vi glädjer oss. Är lite oroliga pga av strejken bara, men vi MÅ komma iväg. Rika norrmänn vill ha MER pengar. Pajar det mesta. T.ex. sophögen på vår innergård bara växer då sopgubbarna inte kommer och Oslo Sentralstasjon riskerar att stängas; det börjar bli osäkert pga av väktarbrist.. Vi planerar en lång natt på flygplatsen för att ta oss igenom säkerhetskontrollen, som även den är underbemannad. Det blir gøy. Matsäck!

/ / C  

Inga kommentarer: