6/29/2012

Hurra!


Kunde inte vänta på någon 5:a. Deppdalen hade tagit död på mig om jag hade försökt att hålla ut. Skuttade nästan ur skinnet av lycka idag på jobbet när jag fick leveransen. Nu har jag synkat med min backup och fick alla apps, bilder, nummer etc. tillbaka på ett kick. F-a-n-t-a-s-t-i-s-k-t. Jag har redan hunnit tappa bort den i lägenheten en gång. Letade fnissigt omkring. Det är SÅ skönt att det är den jag letar efter och inte det silvertejpade f*anskapet. Det är fult att svära, sånt gör inte jag. Halleluja säger jag för min nya iPhone istället!

Åt en yoghurt i all hast. Blev lite för ivrig i min extas. Missade att plastskeden var missbildad med en flärp som skar upp insidan på min ena mungipa! AjEE! Men det gör inget idag. Ingenting som helst.  

/ / C   

Inga kommentarer: