9/07/2012

paper & scissor - rock!

Ahh fredag! Love it.

I veckan blev jag färdig med mitt första pappers-projekt! Med första menar jag att det ska bli fler. Nu när jag skrivit det så måste jag göra det, för då har jag lovat. Trots att mitt pekfinger typ varit helt weird i flera dagar. Mycket tryck på skalpellen har fått fingertoppen att domna bord och den vaknar liksom aldrig! Helt märkligt. Och just DET fingret använder jag på styrplattan på datorn. Agrrhh, blir så svårt och det går omöjligt att byta finger (ja, jag har försökt).

Bla bla. I alla fall. Vi fick nya pappersprover på jobbet och de gamla skulle slängas. Jag "räddade" dem från återvinning och släpade hem dem istället...

Verktyg (+ penna + sudd + sylgrej + papper + papper + papper).




// C

2 kommentarer:

Kari Anne Marstein sa...

Wow!

Lekattensliv sa...

Men hur bra är inte du med papper, kniv och sax? Så snyggt!