9/30/2012

Detta har hänt - del 2

Vi har fått tillökning i vår lägenhet! Kära Sara har också lämnat la Suède för att söka lyckan i Oslo. Elins soffa är hennes tills hon flyttar till sitt eget kryp-in. Det är så mycket som är bra med Sara. För det första skrattar vi nästan hela tiden och har det så fantastiskt trevligt ihop. Efter en hård vecka tyckte vi igår att vi var värda lite flams och dans...


 Kvällens outfit!



Sen är Sara lite av en sport-expert. Hon vet bland annat hur man stretchar och sånt därnt nyttigt. Elin får rehabilitering efter en hård dag på Rema 1000.

Igår drog hon med mig till Intersport för att gjuta sulor. Käre tid. Jag är så sjukt kittlig, och det var ett fasligt klämmande på mina nakna fötter. Men det gick helt ok och jag lyckades hålla mig på fniss-stadiet! Inga sparkar. Sara tyckte att killen som hjälpte mig bara snackade skit, men men sulorna blev helt ok i alla fall, huvudsaken det! 

Men! Det bästa med Sara är att vi inte alltid behöver prata. För det mesta ser det ut såhär hemma hos oss...

Mys!

/ / C

2 kommentarer:

Sara sa...

Finn ett fel..

maria sa...

Jag såg felet Sara, på en gång! :)
Clary, soffbordet asså... Öhh Sthlm nästa när ni drar.

Gjuta sulor, det skulle jag oxå behöva tror jag..