9/02/2012

Karolin hjärta Ralf

Okej, jag är universums segaste, I know, på ALLT! Förlåt! Men i alla fall, veckan innan vi lekte toastmasters på Jane och Johans bröllop så var jag en ärad gäst på ett annat alldeles, alldeles fantastiskt bröllop!
Karolin och Ralf, slog alltså ÄNTLIGEN slag i saken, efter sju år tillsammans, och blev alltså herr och fru Planting. Jag fick otroligt många fina bilder från de här två dagarna (vigsel och fest på lördagen och fika med paketöppning på söndagen) and here they come!


Vigseln var utomjordisk; alla grät, av glädje och kärlek så klart, för om det finns två människor på den här jorden som är 'meant to be' så är det ju de här två.



Hångel!

Alla vill se ringen.






Så gick vi allesammans från kyrkan till Forsparken, Alftas förträffligt fina folkpark.


Bruden och faster Jill.





Har ni sett en vackrare brudbukett?




Jag var så här snygg (?) dagen till ära.




Vi fick en liten ofrivillig paus i femkampen när himlen öppnade sig.




Ingen folkpark utan en skjutbana (jag var skitgrym btw).



Vacker som en dag.


Den stora danspaveljongen där vi huserade resten av festen.






Den ena halvan var till för middag.





Den andra för mingel och gästboksskrivande.



Karolins farmor och farfar, som rest från Australien för att vara med, skriver en hälsning.




Karolin minglar.


Ralf också - like a boss!


Vardagsrumsmys på allra högsta nivå. Och i bokhyllan, där i mitten, stod massor av skålar med massa, massa godis <3





Och så blev det natta och alla tänkte på morgondagen och tackade för sig.





Elvakaffe hos brudens mor på söndagen, jag valde kopp med stor omsorg.


Oh my godness, det här är himlen för mig - FIKA!


Karolins mamma, Pia, har typ universums finaste hus, bara så att ni vet.


Brudgummen med sina systrar, Rita och Irma, till höger, och min syster, Maria, till vänster.


En till som också är glad i fika.





Jag och Hannah valde plats inomhus, tillsammans med mormor Frida.





Min överfyllda assiett, första rundan ska tilläggas, blev ju ett par stycken till..


Och den här bilden från paketöppningen får avsluta kalaset.

Tusen miljoner tack Ralf och Karolin för en magisk helg. Puss!

/ / E

1 kommentar:

Karolin sa...

åh, det var världens bästa helg. suerfina bilder elin! <3 puss