1/05/2012

Traditioner

I nyårshelgen så var det kärlek för fulla muggar. Det vill säga att jag och Clary har så otoligt mycket hjärterum att vi klämde in tre stycken till i vår lägenhet. Har man en tradition så är det ju brukligt att hålla den och nu är det så att jag och min kusin Hanna försöker med all vår kraft att hålla i en tradition som innebär att vi alltid ska fira in det nya året tillsammans. Förra nyåret kom hon hit till Norge ensam men den här gången fick hon med lillasyster Sara och the one and only Oliver. Lite trångt blev det ju men tänk så värt det! De första dagarna hade vi fullt upp med att prata och fira nyår att vi inte hann ta några bilder. Och söndagens turisttur till Holmenkollen orkade inte fotograf-Clary följa med på, så där blev det heller inget fotat. Men sen, på söndagskvällen när vi klämde vi ihop oss och spelade lite Popkult så plockades kameran äntligen fram.

 Den mest använda julklappen, Popkult! Delar nu plats med Trivial Pursuit och Cluedo som mina absoluta favoritsällsakpsspel.

Det vinnande laget, Sara och Oliver.

Hanna och Clary spelade med The Bride och bakom kan ni skymta Lara Croft som tillhörde mitt och Cecilias lag. Det gick inget vidare för de här två damerna den här dagen :(

Hanna, Oliver och Sara, ni fattas mig!!

/ / E

Inga kommentarer: