1/26/2012

Surprice!

I helgen åker jag och Clary hem till Alfta. Vet inte vad jag har gett mig in på men jag har inte berättat för min kära mor att jag kommer. Det är en hämnd för att hon lurade mig när jag var hem över jul. Självklart har jag berättat för pappa att jag kommer hem i kväll, man måste ju ha en medbrottsling. Men hela den här processen har varit så himla jobbig, jag tycker inte om att ljuga för min mamma och nu har jag gjort det flera gånger i telefonen och jag får så ont i magen. Plus att jag är lite rädd att hon kommer få hjärtslag när jag kommer smygandes upp för trappen och in i sovrummet i natt. Är så nära på att kasta mig över telefonen och ringa och avslöja mig själv. Men NEJ! Jag ska inte, jag ska banne mig klara det här!

Men just nu, i skrivande stund, sitter jag faktiskt på Clarys jobb och leker att det är i framtiden då vi ska jobba på kontor tillsammans. Men då hoppas jag att jag inte sitter med en gammal sliten PC som vi grävt fram ur något hörn. Nä, då ska jag också ha en apstor Mac, precis som Clary.

Gah, bråttom, bråttom, snart kommer Clarys bror och plockar upp oss så nu får jag avsluta det här illa kvickt. Men för att ni ska få en liten inblick i hur vi kommer låta när vi är därhemma så kan ni se på det här, för det är precis sanne vi prater i Alfta sörru.



Puss o kram folkens!

/ / E

1 kommentar:

maria sa...

Funkade inte att kommentera i Firefox. Knas. Måste ha blockerat pop up-fönster på er sida av nån anledning. Knas.

Tänk om mamma läser er blogg. Det tror jag inte, men tänk om...