1/13/2012

Förra helgen

Förra helgen hade vi finbesök igen. Härliga, roliga Hannah. Oj så trevligt vi hade. Åt god mat, pyntade oss och dansade i Oslonatten. I veckan skrattade jag högt i duschen på SATS (glömmer bort att jag inte bor där ibland), när jag tänkte på incidenten på The Villa när Hannah fick en mans rumpa i ansiktet. Ja, hon fick det! Karln gav oss en tom blick, vände sig om, putade och dunsade till henne med bakdelen då han satte sig framför oss på soff-udden. Hannah såg snopet på mig i någon sekund, varpå vi brast ut i asgarv. Ler fortfarande för mig själv här och nu. Mest åt Hannahs demonstration av det hela efterråt. 






På söndagen aktiverade hon oss med spel och lek. Lapp i pannan med charaderspecial. Det ska mycket till att stimulera mig och Elin på söndagar, men hon kunde hon!
/ / C

Inga kommentarer: