3/14/2012

Steel Panther


Kort visit från la Suedé. Steel Panther på rockefeller var anledningen. På med paljetterna! Efter det att Henrik dragit på sig mina skinntights begav vi oss till det glammiga partajet. Guri, jag har fått rensa öronen 14ggr efter den här konserten. Hade även behövt en skämskudde att drunkna i. Speciellt när en brud tog av sig brallorna på scenen. Blev inte så snyggt som hon hade tänkt, då de liksom fastnade nede vid ena skon. Michael Starr, sångaren fick slita dem av henne medans hon hoppade på ett ben. Sedan gick hon, i trosor, ned i spagat. Dock inte över gitarristen, som låg utsträckt och väntade. Han såg en smula dum ut när han besviket kravlade sig upp på benen igen. Jag antar att det går vildare till när de inte spelar i Skandinavien.



Efter spelningen gled vi ned i källaren bakom den blå containern för att leta bandmedlemmar. Hittade Herr Starr. Han tyckte att mina glittertights var "f*cking awesome!" varefter han kladdade på dem, lite för mycket. Men jag antar att det är tillåtet, i en ålder på nästan 50, om man är rockstjärna (!?). Henrik och Fredrik fick high fives och var mycket nöjda när vi traskade hemmåt. Lyckat!

/ / C

Inga kommentarer: