3/30/2012

Min Elin

Ja, hon surar ibland för småsaker, kollar fb på sin iphone när jag pratar och slår lite för hårt i toadörren. Gråter för banala ting, mest åt program på Animal Planet eller när hon får restskatt...eller när grannen klagar på vår höga musikvolym. Ja, hon löser hår i hela badrummet, så att avloppet blir tätt, "skojar till det" och äter med öppen mun (speciellt med potatismos) och slänger lattar i marken när hon inte får som hon vill. Blir arg - på riktigt när jag går mot röd gubbe, fast att det inte kommer bilar och sitter i min säng (så att jag får dra upp benen under hakan) och pratar om Rema 1000 när jag vill sova. Hon äter godis 2 decimeter från mitt ansikte när hon VET att jag har godis-stopp OCH hon lyssnar på hopplöst dålig julmusik.




Men jag älskar henne! Såklart. Det är en fantastisk liten människa som jag inte skulle klara mig utan! Idag fyller hon 26 år. Mitt hjärta. Grattis till mig som har na! Kram vännen

(Bilden är från Versailles som kära Jessica har tagit)

/ / C 

1 kommentar:

maria sa...

Jag saknar min lillasyster fast hon har alla de där knöliga sidorna. Men hälsa henne att man får gå mot röd gubbe, tror jag.