3/25/2012

Kom våren, kom skratten

När jag vaknade i fredags och sömndrucket stapplade till duschen slängde jag en snabb blick i hallspegeln. Men jag såg inte mig själv, det var något i vägen. Jag måste erkänna att det tog en stund av intensivt blinkande för att verkligen förstå vad det var; Laleh-biljetter!!


Bästa födelsedagspresenten (en vecka i förskott) från bästa Clary!


Och tänk så magiskt det var. Och tänk vad hon kan den där lilla, lilla kvinnan. Och tänk vad Bjuröklubb är bra!

Vaknade av våren i dag, solen genom fönstret och fågelkvitter. Lovely. Så vi tog pick och pack och begav oss till Akershus festning, jag och Clary.


 Sånt som alltid skjer så fort Kladdström och Spillberg är i farten, på riktigt, alltid.

 Cecilia mötte upp efter jobbet och så strosade vi runt stan ett par timmar till för att sedan avsluta söndagskalaset här hemma med film och godis.


Tru dat!

/ / E

2 kommentarer:

Rune sa...

Mysigt :-)

maria sa...

Åh jag tänker på den där t-shirten ibland och undrar om du använder den. Nu ser jag att du gör det. Fint! Jag har aldrig gillat Bjuröklubb riktigt, men hon snackade om den i Så mycket bättre tror jag, och då förstod jag den mer, men ändå har jag inte fastnat för den..