8/14/2011

Lördagsbestyr

Semestern är slut och jag är äntligen hemma igen hos Clary!
Efter en underbar första natt i min egna säng på nästan tre veckor vaknade jag i går upp i ett varmt Oslo laddad för ett efterlängtat Ikea-besök. Jag och Clarran tog gratisbussen till Ikea Furuset för att möta upp Ivan, den siste medlemmen i den beryktade Guldtrion. Där inhandlade vi lite grejer till ett par hyllor i vår hall som var in despret need av en uppgradering och en helspegel (hur vi nu har klarat oss utan detta i fem månader är ju ett mysterium). Väl hemma igen så plockades verktygen fram och arbetet började, Clary bakade boller, Ivve fixade hyllor och spegel medan jag övervakade så att allt gick rätt till.



En - To - Tre - Boller!


 Lat? Nej, nej, varje arbetsplats behöver en arbetsledare, jag är den allra bästa!

Dagen till ära plockade Clary fram finskedarna till kaffet.

 Mumsfilibaba!


Love her to death! <3

/ / E

Inga kommentarer: