10/05/2012

Detta har hänt - del 4

För två veckor sedan var jag på en snabb weekend i Sverige. Varför? Jo för att min käre storebror gifte sig med sin kära Hedda! Och ja, det är fjärde bröllopet för mig i år, helt bananas men alldeles, alldeles underbart på samma gång. För hallå, vem vill inte gå på bröllop?

Problemet är att jag var så himla nervös innan vigseln, för att jag skulle läsa en text, så jag glömde min kamera på hotellrummet. Därför blir det bilder från min telefon i det här inlägget, hoppas det är okej för er alla.



Herr och fru!!! Alltså min storebror, han är skitsmart och skitkul på samma gång, såndana bröder är ju väldigt bra att ha. Här kan ni hitta hans blogg också, man kanske inte förstår så mycket av den men han är i alla fall duktig på att måla. Men det bästa av allt är att han är en crazy-cat-lady, precis som jag!

På söndagen åt vi frukost allesammans och sen begav jag och min syster Maria oss till huvudstaden för att ha lite kvalitetstid med Hannah, Matilda och Jessica. Vilken den sistnämna var extra speciell eftersom det konstigt nog var närmare två år sedan vi sågs sist.






Jessica är söt som socker och vill man veta mer om henne så klickar man här.

/ / E


Inga kommentarer: