10/12/2012

Arghhh!

Det är väldigt mysigt att bo med mig. Jag skulle nog till och med vilja säga att jag är lite av en exemplarisk roomie på många sätt. Men, som alla andra (eller?), har jag också mina stunder av oförklarligt beteende. Vi skrattade åt detta hela förra veckan så måste nästan lägga ut en bild. Det var lördag och i någon form av turbulens, när Elin kastade sig över mig och Sara i soffan, "bet jag till" av upprymd glädje. Elin ylade av smärta och jag förstod inte varför hon gnällde så fasligt över ett litet glädjenafs. På söndag morgon såg hennes ben ut såhär...

 "Du har faktiskt svårt att kontrollera din styrka Clary!", sa Elin surt och jag tror jag skrattade så mycket att jag kissade lite...

För övrigt. Fredag! Nu ska jag jobba på som en liten myra så jag får ta helg!

/ / C

1 kommentar: