5/04/2012

Wedding bells!

Oj så förvånad jag blev. Det ringde ett blombud ikväll och påstod att han hade blomster till mig nede vid porten. "Nähe du, nu har du allt gått fel!". "Jo! Det står Clary här!" Och mycket riktigt, de fina blommorna var till mig från söta Anita och Tord.  Hjälpte dem med etiketterna till denna roliga idé som de hade till sin bröllopsinbjudan för ett tag sen. Kul, ikke sant?







Alla gäster har fått olika skivor. Jag fick Sound tracket till musikalfilmen Oklahoma! Och Elin (som såklart blev rörd till tårar) fick Dirty dancings "I've had the time of my life". Så nu blir det en tripp till Tromsø i sommar! Spännande att få se lite Norskt norrland. Midnattssol och höga fjäll :)

 Luktar gott!

/ / C

1 kommentar:

maria sa...

Sååå fint! Jag vill oxå planera bröllop och komma på fiffiga idéer!