5/02/2012

Näj!



Knasdagar! Konstigt det blir när man är ledig på en tisdag. 

Min iphone blev stulen i lördags. Nej jag har inte dansat, flamsat eller tramsat bort min telefon. Den försvann spårlöst i löpet av cirka 15 min då det åts falafel och köptes godis på Deli de Luca.  Har suttit som besatt och uppdaterat iCloud i hopp om att finna den skyldige, men det står bara "frakoblet". Hela min vardag är uppochned. Jag kan inte lyssna på musik (alltså inte träna), inte kolla fb, twitter, väder, saldostatus eller vägbeskrivning. Inte boka timmar på Sats, googla eller läsa nyheter och bloggar. Allt detta kan jag ju göra hemma med min dator, men Guuud så omobil jag ÄR! Fastlåst. Har dock en gammal Sony Ericsson som jag kan smsa, ringa och spela Tetris med... Känns som jag är strandad på en öde ö med endast nödproviant.

Snart kommer Elin Pelin hem från Paris! Hon har säkert en massa spännande att blogga om! Ett inlägg gladare än detta hoppas vi på :)

/ / C

Inga kommentarer: