11/20/2011

Moster Clary

För en vecka sen blev jag moster igen, till en pytteliten Kajsa! I lördags fick jag träffa henne och det var såklart lyckligt. Hon såg så liten och skör ut att jag var rädd att krossa henne med bara blicken, men när jag fått hålla henne ett tag så gick det bättre. En riktig sömntuta till unge. Mamma Cilla fick ruska om henne lite för att jag skulle lyckas få en skymt av de små plirande ögonen.


När hon väl tittade upp såg hon ut som en liten mullvad som knappt sett dagens ljus förut.

Små små fingrar...

...och små, oanvända fötter.


Virvelvind.


En liten present som jag pysslade ihop kvällen innan. Tryckpapper från Claes Ohlsson. Så man trycka precis vad man vill och göra det lite mer personligt :)

Försökte ta en fin syskonbild. Det blev en charmig syskonbild istället. Det ska sägas att Kajsa gäspar här, inte skriker. Vad Lucas pysslar med vet jag ej.



"Nu får du sluta plåga mig med den där smattrande klumpen!"

/ / C

3 kommentarer:

maria sa...

HJÄLP! En ailien! True blood-vibbar av de där ögonen! Fast hon är söt ändå, och bilderna är fantastiska! Man kan hitta på fyndiga bildtexter till allihopa! Puss

Hon sa...

Haha ja, ögonen har inte fått sin riktiga färg än :)

Hannah sa...

Men åh så söt! :) Men det är ju helt uppenbart att Lucas försöker härma Kajsa!