11/09/2011

Materiell lycka

Nudlar, varför sluta med ett vinnande koncept? Förra veckan skulle Elin köpa skor. Det gjorde hon. Och jag skulle ha tagit bild på dem om de varit hemma, men de är de inte, så jag visar upp mina istället. För såklart så kan jag inte gå in i en skobutik utan att köpa något. Plus att expediten var så himla trevlig och söt och hade fint läppstift. Men vinterskor behövde jag, så, så illa var inte impulsköpet ändå.

Varma godingar.

Teddy. Det ska nog hålla fötterna varma när vargavintern kommer.

Kreativ låda.

Sen har jag skaffat mig ett par nya träningsskor. Det är MYCKET mer inspirerande att träna i skor med rosa detaljer kan jag lova.

Jacka från H&M med piffigt blått foder.

Jajjemän, denna bild har jag tagit på mig själv. Elin är inte hemma och kan göra det åt mig. Slög och litt drömsk, eller bara slög. Hur gör alla modebloggare? Har de stativ? Eller fler kompisar kanske? Hittade en billig jeansjacka idag som jag kapade armarna på. Kan man ha över alla tjocktröjor som har rotats fram ur vintergarderoben.

// C


3 kommentarer:

maria sa...

Stativ eller ett bra bord skulle jag tro. Eller så tar de såna där gräsliga spegelbilder!

Bombarjacka och Dr Martens, borde jag bli orolig?

Hon sa...

Sant. Krångligt låter det i alla fall.

Haha varför då? Man behöver ju inte använda dem samtidigt. Fast nu kanske Elin ska få köpa jackan av mig, kom på att jag har alldeles för många jackor.

/C

maria sa...

Bombarjackor och Dr Martens. 90-tals skinheadsens trademark.. ;)