11/14/2012

Turist javisst!

Då var vi hemma i Oslo igen efter en veckas semester i London! Ina och Josh var våra häsla-på-offer. Fyra personer i ett litet litet rum i Notting Hill i 7 dagar, oj så mysigt! Kanske inte lika mysigt när Elin vaknade första natten av att hon trodde att Josh snarkade, vände sig om och mötte istället mitt stockdragande tryne tätt intill. Sov skavfötters resten av veckan..

Vi hade inte världens bästa reskassa men den räckte gott och väl till lite turistande. Blev mycket spatserande till fots, men vi hoppade även på en av alla röda bussar, intog första parkett på andra våningen, gled runt en evighet och tittade på alla fina hus och gator..






 Slottet och jag! Mest jag...

Fina portar!


 Viktigt med bra skor när man ska promenera. Vi är ju så larviga och känner oss töntiga när vi går omkring i de här.. Misstänker att alla tittar snett på våra osammanhängande outfits..


Tha Big Ben.

Utsikt från bussen.

Alla dessa färglada hus i Notting Hill, så vackra!

Ina visar runt :)

Fler bilder från London kommer. Mumier och glittrande julpynt bland annat! Vi var väl inte världens ihärdigaste fotografer på den här trippen ska jag erkänna, men men, skrapade ihop lite i alla fall :)

Annars kan ni ju alltid glutta på den lilla minifilmen från min förra visit från i påskas här!

/ / C


1 kommentar:

Linda :) sa...

Gledes til vi kommer på besøk :) ser ut til at dere hadde en fin ferie ;) klem