11/17/2012

Mer London

Ligger i min säng på en spikmatta och tänkte blogga samtidigt. Armarna är nästan bortdomnade, men jag gör ett försök!

Upptäckt, när jag gått igenom alla dessa turistfoton, att varannat foto är på hus! Tror vi är lite förälskade i dessa byggnader, men kan man bli annat när de är så vackra så som detta...



Elin på promenad i Little Venice.


 Gigantiska löv!

Shoreditch

När man går så mycket som vi gjorde så måste man fika, typ hela tiden!

Nej det är inte för tidigt med jul! Mys!

Mer buss!

Josh och Ina, superfina!

Nu ska jag kravla mig upp här. Fantastiskt med spikmatta btw! Om man inte somnar på den som jag gjorde härom natten. Vaknade vid tre och trodde att det brann i min säng. Satte mig upp med mattan fastklistrad mot ryggen. Mindre nice. Men i övrigt är det ett superbra påfund!

Mumierna och julpyntet fick inte plats, men de kommer!

/ / C

Inga kommentarer: